Вторник, 19.09.2017, 16:34
 Мариупольская
общеобразовательная школа
  І-ІІІ   ступеней № 41

Меню сайта
Категории раздела
Облако тегов
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Block title

Форма входа


информация для родителей

 

Рішення педагогічної ради школи від 09/06/2017 року, протокол № 170

(п.2 «Порядок переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу»).

 


Рекомендации родителям по профориентации


 Памятка родителям


Правила поведінки при низьких температурах

 

Що таке обмороження

Обмороження - це пошкодження будь-якої частини тіла (включно до відмирання тканин), яке виникає внаслідок впливу низьких температур оточуючого середовища. Найчастіше обмороження виникає при температурі повітря нижче - 10 градусів С. При довготривалому перебуванні на відкритому повітрі, особливо за умов високої вологості та сильному вітрі, обмороження може виникнути восени та навесні при температурі повітря вище нуля. 

Ступені обмороження

Обмороження І ступеню (найбільш легкий випадок) частіше виникає при недовготривалому впливі низької температури на організм людини. Уражена ділянка шкіри бліда, після відігрівання червоніє, в деяких випадках має темно-червоний відтінок, починається розвиток набряку. Перші ознаки такого обмороження - відчуття печіння, поколювання з подальшим онімінням ураженої ділянки тіла. Потім виникають зуд шкіри та незначний або сильний біль.
  Обмороження ІІ ступеню виникає при більш тривалому контакті з холодом. На початковій стадії виникає блідість, охолодження та втрата чутливості в ділянці тіла, але ці прояви виникають при всіх ступенях обмороження. Тому найбільш характерна ознака ІІ ступеню травми - це виникнення в перші дні після обмороження пухирів, наповнених прозою рідиною. Повне відновлення шкіри відбувається протягом 1-2 тижнів без грануляцій та рубців. При обмороженні ІІ ступеню після відігрівання виникає біль, більш інтенсивний та тривалий ніж при травмі І ступеню. Має місце свербіння та печіння шкіри
  При обмороженні ІІІ ступеню тривалість періоду впливу холоду та зниження температури ураженої ділянки організму людини збільшується. Пухирі, що виникли на початковій стадії, заповнені рідиною з кров'ю, їхнє дно фіолето-червоного кольору, нечутливе до дотику. Відбувається відмирання всіх елементів шкіри з виникненням опісля одужання на цих місцях грануляцій та рубців.
 Обмороження IV ступеню виникає при довготривалому впливі холоду, зниження температури в уражених ділянках тіла при ньому найбільше. Воно часто поєднується з обмороженням ІІІ і ІІ ступенів. Відмирають усі прошарки м'яких тканин, нерідко уражаються кістки та суглоби. Уражена ділянка тіла темно-синього кольору, інколи з мармуровим малюнком. Набряк виникає одразу після відігрівання і швидко збільшується. Температура ураженої ділянки шкіри значно нижча ніж на прилеглих частинах тіла. Пухирі виникають на менш уражених ділянках, де виникло обмороження ІІІ-ІІ ступенів. Відсутність пухирів при швидко та значно поширеному набряку, відсутність чутливості свідчать про наявність обмороження IV ступеню. 

Перша допомога при обмороженнях

Дії при наданні першої медичної допомоги відрізняються в залежності від ступеню обмороження, стану загального охолодження організму людини, його віку та наявних хвороб. При наданні першої допомоги необхідно припинити дію охолодження, зігріти кінцівки для відновлення кровообігу в уражених холодом тканинах із метою попередження розвитку інфекційних ускладнень. У першу чергу слід направити постраждалого до найближчого теплого приміщення, зняти з нього взуття, верхній одяг, шкарпетки та рукавички. Одночасно з проведенням заходів першої черги треба викликати швидку медичну допомогу для проведення кваліфікованих заходів щодо рятування постраждалого. При обмороженні І ступеню, ділянки тіла, що охолоджені, необхідно зігріти до почервоніння теплими руками, легким масажем, розтиранням тканиною з вовни, диханням, а потім накласти ватно-марлеву пов'язку.
  При обмороженні II-IV ступеню швидке зігрівання, масаж або розтирання не робіть. Слід накласти на уражену поверхню теплоізолюючу пов'язку (шар марлі, товстий шар вати, знов шар марлі, а зверху клейонку або прогумовану тканину). Уражені кінцівки зафіксуйте за допомогою підручних засобів (шматок дошки або фанери, щільний картон), які накладаються та фіксуються зверху пов'язки. Для теплоізоляції можна використовувати ватники, куфайки, вовняну тканину тощо. Ураженим дають пити теплу рідину, гарячу їжу, невелику кількість алкоголю, таблетку аспірину або анальгіну, по 2 таблетки "Но-шпи" або папаверину. Не потрібно розтирати уражених снігом, тому що кровоносні судини верхніх та нижніх кінцівок можуть постраждати. Не можна застосовувати швидке зігрівання обморожених кінцівок біля багаття, безконтрольно застосовувати грілки та інші джерела тепла, тому що це погіршує перебіг обмороження. Не рекомендується, як неефективний, варіант першої допомоги - застосування олій та жирів, розтирання кінцівок спиртом при глибокому обмороженні. При загальному охолодженні організму людини легкого ступеню достатньо ефективним методом лікування є зігрівання постраждалого в теплій ванній при початкової температурі води 24 0 С, поступово температуру води збільшують до нормальної температури тіла людини. В разі наявності у постраждалого середнього або важкого ступеню охолодження, з порушенням дихання та кровообігу, людину необхідно швидко відвезти до лікувального закладу.

 
"Залізне обмороження"

Взимку реєструються холодові травми, що виникають при контакті теплої шкіри з холодним металом. Як тільки дитина візьметься голою рукою за залізяку або лизне її язиком, вона міцно прилипне до неї. Звільнитися можна тільки відірвавши предмет разом зі шкірою. Виникає жахлива картина - дитина плаче від болю, скривавлені руки та обличчя призводять батьків до стану шоку. На щастя, "залізна" рана не часто буває глибокою, проте все одно її необхідно терміново продезінфікувати. Спочатку промийте рану теплою водою, потім перекисом водню, який очистить рану від бруду. Добре допомагає застосування гемостатичної губки, але можна використовувати складений у декілька шарів стерильний бинт, який необхідно притиснути до рани та тримати до повної зупинки кровотечі. Якщо поранення велике, необхідно звертатися до лікаря.
 Якщо дитина самостійно не відірвала від себе залізяку, а голосно кличе на допомогу, ваші правильні дії допоможуть запобігти виникненню великих поранень. Не відривайте дитину від залізяки, а полийте на прилипле місце теплу воду. Метал після зігрівання звільнить свою жертву. 

 
  Профілактика переохолодження та обмороження 

Існує декілька простих правил, виконання яких дозволить уникнути переохолодження та обмороження при сильному холоді: 
  • не вживайте алкогольних напоїв - алкогольне сп'яніння сприяє високій утраті тепла, в той же час викликає ілюзію тепла.
  •  не паліть на морозі - паління зменшує периферійну циркуляцію крові і робить кінцівки більш уразливими до дії холоду; 
  • носіть просторий одяг - це сприяє нормальній циркуляції крові. Одягайтеся так, щоб між шарами одягу залишався прошарок повітря, який утримує тепло. Верхній одяг бажано носити непромокаючий. 
  • Тісне взуття, відсутність устілки, брудні шкарпетки можуть створювати передумови обмороження. Особливу увагу до взуття необхідно приділяти особам, в яких сильно пітніють ноги. У взуття необхідно вкладати теплі устілки, а замість бавовняних шкарпеток одягати вовняні - вони поглинають вологу та залишають ноги сухими. Не виходьте на мороз без рукавичок та шарфу. Найкращий варіант - рукавички з водовідштовхуючої тканини, яка не пропускає повітря, з хутром всередині. Рукавички зі штучних матеріалів погано захищають від морозу. У вітряну погоду відкриті ділянки тіла змащуйте спеціальним кремом. 
  • Не носіть на морозі металевих (у тому числі золотих та срібних) прикрас. По-перше: метал охолоджується до низьких температур швидше ніж тіло, внаслідок чого можливе "прилипання" цих предметів до шкіри з виникненням почуття болю та холодових травм. По-друге, перстені на пальцях затрудняють циркуляцію крові та сприяють обмороженню кінцівок. Використовуйте допомогу друзів. 
  • Слідкуйте за обличчям друзів, особливо за носом, вухами та щоками, звертайте увагу на зміну їх кольору, а друзі повинні слідкувати за станом вашого обличчя. Не дозволяйте обмороженому місцю знов замерзнути, це може призвести до більш значних пошкоджень. Не знімайте на морозі взуття з обморожених ніг - вони розпухнути і ви не в змозі будете знов взутися. Необхідно найшвидше потрапити до теплого приміщення. Якщо замерзли руки - спробуйте відігріти їх під пахвою.
  •   Повернувшись додому після довготривалої прогулянки по морозу, обов'язково впевніться у відсутності обмороження кінцівок, спини, вух та носа. В разі необхідності своєчасно розпочинайте лікування обмороження. Несвоєчасне надання допомоги може призвести до гангрени та втрати кінцівки. 
  • Якщо під час перебування на відкритому повітрі ви відчуваєте початок переохолодження, негайно зайдіть до теплого приміщення - магазину, кафе, під'їзду - для зігрівання та огляду місць потенційного обмороження.  
  • Ховайтеся від вітру. На вітрі вірогідність обмороження зростає. 
  • Не мочіть шкіру - вода проводить тепло швидше ніж повітря. Не виходьте на мороз із вологим волоссям. Вологий одяг і взуття (наприклад, людина впала у воду) необхідно зняти, витерти людину, при можливості переодягнути її в сухий одяг та якнайшвидше доставити до теплого приміщення. 
  • У лісі необхідно розпалити багаття, роздягнутися і висушити одяг. Під час сушіння одягу енергійно робіть фізичні вправи та обігрівайтесь біля вогню. Доцільно взяти з собою на довготривалу прогулянку змінні шкарпетки, рукавички та термос із гарячим чаєм. 
  • Перед виходом на мороз бажано поїсти - вам необхідна додаткова енергія. 
  •  Пам'ятайте, що перебування дитини на морозі не повинно перевищувати 15-20 хвилин, потім потрібно зігріти її в теплому приміщенні.
  Врешті-решт пам'ятайте, що найкращий спосіб вийти з неприємної ситуації - це до неї не потрапляти. Якщо ви не любите екстремальних відчуттів, то у великий мороз не виходьте з приміщення без потреби!

 

 


Шановні батьки!


Нещастя стається саме тоді , коли діти залишаються напризволяще, а небезпека чекає на кожному кроці : вдома - коли працюють електропобутові прилади та вільний доступ до сирник в та запальничок, вибухонебезпечних предмет в. Д ти стають заручниками обставин, а х легковажне ставлення до вогню, незнання елементарних правил безпеки нерідко стають першопричинами сумних та трагічних наслідків.

5-го лютого о 14:28 у м. Ясинувата сталась пожежа, де загинув 8-ми місячний малюк, який був залишений батьками без догляду. Причина пожеж - порушення правил пожежної безпеки при експлуатації електроприлад в (к.з. електро- конвектора).


9-го лютого о 09:20 у Центрально-Міському район м. Горлівка трапилась пожежа у двокімнатній квартирі , де загинуло 2 особи: жінка, 1968 р.н., та дівчинка, 2006 р.н. Попередня причина пожеж – дитячі пустощі з вогнем.

Управління МНС в м. Маріуполя  звертається до батьків: не допускайте трагедії у вашій родині! Розповідайте своїм д тям про небезпеку гри з вогнем, навчайте х правил безпеки життєдіяльності . Не залишайте дітей без нагляду, дбайте про власну безпеку та безпеку своїх дітей. Навчайте дітей навичкам культури поведінки, демонструючи на власному приклад обережність у поводженні з вогнем, газо- та електроприладами, різного виду небезпечними речовинами та предметами.

Пам'ятайте: безпека наших дітей залежить тільки від нас самих!
  Сподіваємося, що спільними зусиллями ми збережемо найцінніший скарб - дитяче життя!


 

 

Письмо родителям от ребенка

1. Не балуйте меня, вы меня этим портите. Я очень хорошо знаю, что не обязательно предоставлять мне все, что я запрашиваю. Я просто испытываю вас. 
2. Не бойтесь быть твердыми со мной. Я предпочитаю именно такой подход. Это позволяет определить мне свое место. 
3. Не полагайтесь на силу в отношениях со мной. Это приучит меня к тому, что считаться нужно только с силой. С большей готовностью я откликнусь на ваши инициативы. 
4. Не будьте непоследовательными. Это сбивает меня с толку и заставляет упорнее пытаться оставить последнее слово за собой в каждом случае. 
5. Не давайте обещаний, которых вы не можете выполнить, это поколеблет мою веру в вас. 
6. Не поддавайтесь на мои провокации, когда я говорю или делаю что-то только для того, чтобы просто расстроить вас, другими словами, я пытаюсь достичь таким образом еще больших "побед". 
7. Не расстраивайтесь слишком сильно, когда я говорю "Я вас ненавижу!". Я не имею это в виду. Я просто хочу, чтобы вы пожалели о том, что сделали мне. 
8. Не заставляйте меня чувствовать себя младше, чем я есть на самом деле. Я отыграюсь, став "плаксой" и "нытиком". 
9. Не делайте для меня и за меня то, что я в состоянии сделать для себя сам. Я могу продолжать использовать вас в качестве прислуги. 
10. Не позволяйте моим "дурным" привычкам привлекать ко мне чрезмерную долю вашего внимания. Это только вдохновит меня использовать их в дальнейшем. 
11. Не поправляйте меня в присутствии посторонних лиц. Я обращу гораздо больше внимания на ваше замечание, если вы скажете мне все спокойно с глазу на глаз. 
12. Не пытайтесь обсуждать мое поведение в самый разгар конфликта. По некоторым объективным причинам мой слух притупляется в это время, а мое желание сотрудничать с вами становится минимальным. Будет нормально. если вы предпримете определенные шаги. но давайте поговорим об этом несколько позже. 
13. Не пытайтесь читать мне наставления и нотации. Вы будете удивлены, узнав. как я великолепно знаю, что такое "хорошо" и что такое "плохо". 
14. Не заставляйте меня чувствовать, что мои проступки - смертный грех. Я должен научиться делать ошибки, не ощущая, что я ни да что негоден. 
15. Не придирайтесь ко мне и не ворчите на меня. Если вы будете это делать, я буду вынужден защищаться, притворяясь глухим. 
16. Не требуйте от меня объяснений, зачем я это сделал. Я иногда и сам не знаю, почему поступаю так, а не иначе. 
17. Не подвергайте слишком большому испытанию мою честность. Будучи запутан, я легко превращаюсь в лжеца. 
18. Не забывайте, что я люблю экспериментировать. Так я познаю мир поэтому, пожалуйста, смиритесь с этим. 
19. Не защищайте меня от последствий моих ошибок. Я учусь на собственном опыте. 
20. Не проецируйте и не перекладывайте ваши проблемы на меня: у меня своих невпроворот. 
21. Не требуйте от меня большего, чем я могу. Иначе я начинаю ощущать, что ваша любовь зависит всецело от моих достижений: если получил хорошую отметку, то мы тебя любим, а если плохую - отвергаем. Не торгуйте святым чувством. 
22. Давайте мне простор для выбора, создавайте условия для того, чтобы я имел свободу выбора и выбирал самостоятельно. 
23. Не делайте меня ответственным за все: я отвечаю лишь за свои поступки. 
24. В конце концов, любите меня таким, каков я есть. Я отвечу вам тем же. 
25. Помните: любить меня - это не значит потакать всем моим прихотям. Чаще общайтесь со мной, проявляйте искреннюю заинтересованность моими проблемами. Не создавайте мне тепличных условий, но и не спешите выталкивать меня в водоворот жизни.




55 способов сказать ребенку «я тебя люблю»

Уважаемые родители!

Чтобы ребенок ощутил вашу поддержку и заботу, любовь и внимание, чтобы он почувствовал себя близким и нужным, обязательно говорите ему слова любви и восхищения. Это поможет вашему малышу учиться с радостью и увеличит его желание ходить в школу.

Мы думаем, что в вашем арсенале найдутся и другие признания, адресованные вашему малышу, и вы с удовольствием продолжите предложенный список.



1. Молодец!
2. Хорошо!
3. Удивительно!
4. Гораздо лучше, чем я ожидал.
5. Лучше, чем все, кого я знаю.
6. Великолепно!
7. Прекрасно!
8. Грандиозно!
9. Незабываемо!
10. Именно этого мы давно ждали.
11. Это трогает меня до глубины души.
12. Сказано здорово — просто и ясно.
13. Остроумно.
14. Экстра-класс.
15. Талантливо.
16. Ты — одаренный.
17. Ты сегодня много сделал. 18.Отлично!
19. Уже лучше.
20. Еще лучше, чем я мог подумать.
21. Потрясающе.
22. Замечательно.
23. Поразительно.
24. Неподражаемо.
25. Несравненно.
26. Красота!
27. Как в сказке.
28. Очень ясно.
29. Ярко, образно.
30. Очень эффектно.
31. Прекрасное начало.
32. Ты — просто чудо.
33. Ты на верном пути.
34. Здорово!
35. Ты в этом разобрался.
36. Ты ловко это делаешь.
37. Это как раз то, что нужно.
38. Ух!!!
39. Поздравляю.
40. Я тобой горжусь.
41. Я просто счастлив.
42. Мне очень важна твоя помощь.
43. Работать с тобой — просто радость.
44. Ты мне необходим.
45. Для меня важно все, что тебя волнует, радует, тревожит.
46. Я сойду с ума, если с тобой что-нибудь случится.
47. С каждым днем у тебя получается все лучше.
48. Для меня нет никого, красивее тебя.
49. Научи меня делать так же.
50. Тут мне без тебя не обойтись.
51. Я знал, что тебе это по силам.
52. Ты мне нужен именно такой, какой есть.
53. Никто мне не может заменить тебя.
54. Я горжусь тем, что тебе это удалось.
55. Я сам не смог бы сделать лучше.


Памятка для родителей   «Подросток   и   взрослый»

скачать

 



 

Поиск



Календарь

Новости
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Фестиваль «Открытый урок»
  • uroki.net
  • Сайт учителя математики Е. Белецкой
  • Cайт учителя української мови О.Рожко
  • Инструкции для uCoz
  • Полезные ссылки


    Мiнiстерство освіти і науки України
    http://mon.gov.ua




    Управління освіти м.Маріуполь



    Маріупольська міська рада




    сайт учителей информатики г. Мариуполя






    Copyright MyCorp © 2017
    Сделать бесплатный сайт с uCoz